Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας
Α. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διοικητική λειτουργία
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
Στα θετικά συγκαταλέγονται ο επαγγελματισμός, η εργατικότητα και η θετική διάθεση των εκπαιδευτικών, το ειλικρινές ενδιαφέρον για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας και οι άριστες σχέσεις με τους γονείς.
Η υιοθέτηση σύγχρονων παιδαγωγικών τεχνικών.
Η συμμετοχή σε καινοτόμες και ευρωπαϊκές δράσεις.
Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας στις περιπτώσεις που κρίθηκε αναγκαίο.
Υιοθέτηση διαφόρων μορφών αξιολόγησης με στόχο την ανατροφοδότηση.
Η άρτια συνεργασία μας.
Η ευελιξία, προσαρμοστικότητα και ανταπόκριση στις νέες προκλήσεις και στα νέα δεδομένα.
Σημεία προς βελτίωση
Η εξασφάλιση χρόνου για ποιοτικότερες συζητήσεις που αφορά τη μαθησιακή και παιδαγωγική διαδικασία.
Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
Η σύνδεση του σχολείου με την κοινωνία (συνέργειες με άλλα σχολεία, το Δήμο, το Πολυτεχνείο και διάφορους φορείς).
Κατανεμημένη ηγεσία
Σημεία προς βελτίωση
Η εξασφάλισης της δυνατότητας για περισσότερες παιδαγωγικές συνεδριάσεις.
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Η διάθεση των εκπαιδευτικών για διαρκή επιμόρφωση θεσμικά κατοχυρωμένη και δομημένη.
Σημεία προς βελτίωση
Εξειδικευμένη επιμόρφωση σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε εκπαιδευτικού. Η έλλειψη συνοχής των επιμορφωτικών δράσεων
Προτάσεις προς βελτίωση
Σχεδιασμός δομημένων επιμορφώσεων σε θεματικούς κύκλους με δυνατότητα αξιοποίηση μεικτών μοντέλων επιμόρφωσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.